Szkolenia / Crowdsourcing

Skuteczny crowdsourcing w marketingu

Wzmocnij działania marketingowe nowoczesnymi technikami crowdsourcingu

Czas trwania: 5h

Dla kogo?

  • Dla menedżerów i pracowników działu marketingu którzy chcą zrozumieć i wykorzystać najnowsze trendy
  • Dla menedżerów i pracowników działu PR którzy w działania komunikacyjne chcą angażować odbiorców
  • Dla top managementu, który chce poznać nowe metody zarządzania

Czego Cię nauczymy?

  • jak optymalizować koszty działań marketingowych dzięki crowdsourcingowi
  • jak czerpać pomysły i treści o “społecznościowego” działu marketingu
  • jak budować lojalność kreatywnie angażując we wspólną wartość
  • jak bez ponoszenia kosztów pozyskać wartościowe insighty konsumenckie

Program i forma

  1. Wprowadzenie do realiów Web 2.0 / 30 min
  2. Teoria crowdsourcingu / 45 min
  3. Analiza case studies / 45 min
  4. Przerwa / 15 min
  5. Narzędzia i organizacja crowdsourcingu / 45 min
  6. Praca warsztatowa / 45 min
  7. Przerwa / 15 min
  8. Praca warsztatowa / 30 min
  9. Podsumowanie, pytania i konsultacje / 30 min

Łączny czas trwania: 5h
Zawartość szkolenia dopasowujemy zawsze pod kątem oczekiwań Klienta.

Dlaczego warto?

Przystępna forma

Nie bombarduję teorią, a każde fachowe słowo przekładam na “język ludzki”

Studia przypadku

Możesz liczyć na przykłady zastosowania wiedzy w praktyce

Materiały i narzędzia

Szkolenia podpieram autorskimi narzędziami i prezentacją do Twojego użytku

Elastyczność

Mogę przeprowadzić szkolenie w dogodnym dla Ciebie terminie i miejscu

Bartosz Filip Malinowski

Nazywam się Bartosz Filip Malinowski

Jako konsultant, trener i strateg wspieram klientów swoim know-how w zakresie crowdfundingu, crowdsourcingu, co-creation i collaborative & sharing economy.

Szkolę działy marketingu, produktu i HR oraz administrację publiczną, w zakresie wykorzystania tych zjawisk, aby skutecznie współpracować ze społecznościami w epoce internetu.

Doradzam strategicznie oraz pomagam implementować platformy i programy zaangażowania.

Współtworzyłem startupy ShareHire i Knowledge Garden. Jestem doktorantem na Wydziale Zarządzania UŁ. Moje artykuły można przeczytać na blogu „Antyweb”, w „Nowym Marketingu” i "MamStartup". Wspólnie z przyjacielem napisałem, a ze wsparciem społeczności sfinansowałem i wydałem podręcznik "Crowdfunding".

Współpracowali z nami

innogy
Saint Gobain
Radomsko
Ergo Hestia

Szkolenia które mogą Cię zainteresować

Crowdfunding dedykowany dla korporacji

Wykorzystaj finansowanie społecznościowe do realizacji strategii biznesowej

Skuteczny crowdsourcing w marketingu

Wzmocnij działania marketingowe nowoczesnymi technikami crowdsourcingu

HR ze wsparciem społeczności i crowdsourcingu

Uwolnij pełen potencjał pracowników przez crowdsourcing wewnętrzny