- Dla menedżerów produktu którzy chcą sprawniej budować i testować produkty
- Dla menedżerów i pracowników działu B&R, którzy wierzą w siłę otwartej innowacji
- Dla top managementu, który chce poznać nowe metody zarządzania
Buduj produkty i szukaj innowacji na zewnątrz ze wsparciem crowdsourcingu
Czas trwania: 5h
Łączny czas trwania: 5h
Zawartość szkolenia dopasowujemy zawsze pod kątem oczekiwań Klienta.
Nie bombarduję teorią, a każde fachowe słowo przekładam na “język ludzki”
Możesz liczyć na przykłady zastosowania wiedzy w praktyce
Szkolenia podpieram autorskimi narzędziami i prezentacją do Twojego użytku
Mogę przeprowadzić szkolenie w dogodnym dla Ciebie terminie i miejscu
Jako konsultant, trener i strateg wspieram klientów swoim know-how w zakresie crowdfundingu, crowdsourcingu, co-creation i collaborative & sharing economy.
Szkolę działy marketingu, produktu i HR oraz administrację publiczną, w zakresie wykorzystania tych zjawisk, aby skutecznie współpracować ze społecznościami w epoce internetu.
Doradzam strategicznie oraz pomagam implementować platformy i programy zaangażowania.
Współtworzyłem startupy ShareHire i Knowledge Garden. Jestem doktorantem na Wydziale Zarządzania UŁ. Moje artykuły można przeczytać na blogu „Antyweb”, w „Nowym Marketingu” i "MamStartup". Wspólnie z przyjacielem napisałem, a ze wsparciem społeczności sfinansowałem i wydałem podręcznik "Crowdfunding".
Szkolenia jest zamknięte i dedykowane, tj. realizowane na zamówienie w wybranym przez Ciebie miejscu i terminie.