Zdobądź umiejętności współpracy ze społecznościami w każdym obszarze

Nasze szkolenia zawsze łączą teorię z praktyką.

Nie lejemy wody. Szanujemy Twój czas i przekazujemy maksimum wartościowej wiedzy.

Crowdfunding dedykowany dla korporacji

Wykorzystaj finansowanie społecznościowe do realizacji strategii biznesowej

Skuteczny crowdsourcing w marketingu

Wzmocnij działania marketingowe nowoczesnymi technikami crowdsourcingu

HR ze wsparciem społeczności i crowdsourcingu

Uwolnij pełen potencjał pracowników przez crowdsourcing wewnętrzny

Skuteczny crowdfunding dla startupów

Pozyskaj finansowanie, zbadaj rynek i wypromuj produkt ze społecznością

O co chodzi w collaborative & sharing economy?

Poznaj i wykorzystaj pełne możliwości ekonomii współdzielenia

Crowdsourcing innowacji i produktów

Buduj produkty i szukaj innowacji na zewnątrz ze wsparciem crowdsourcingu

Co-creation – współtworzenie wartości z klientami i partnerami

Naucz się tworzyć wspólnie z innymi unikalne usługi, produkty i treści

Crowdfunding dla miast – współfinansowanie z obywatelami

Zmobilizuj i zaangażuj mieszkańców oraz sfinansuj wraz z nimi projekty miejskie

Poznaj pełne możliwości crowdfundingu inwestycyjnego

Pozyskaj drobnych inwestorów, mądry kapitał i walidację rynku

Partycypacja społeczna 2.0 – crowdsourcing dla miast

Współpracuj z mieszkańcami wykorzystując nowoczesne rozwiązania internetowe

Nie ma interesującego Cię szkolenia?

Dlaczego warto?

Przystępna forma

Nie bombarduję teorią, a każde fachowe słowo przekładam na “język ludzki”

Studia przypadku

Możesz liczyć na przykłady zastosowania wiedzy w praktyce

Materiały i narzędzia

Szkolenia podpieram autorskimi narzędziami i prezentacją do Twojego użytku

Elastyczność

Mogę przeprowadzić szkolenie w dogodnym dla Ciebie terminie i miejscu

Bartosz Filip Malinowski

Nazywam się Bartosz Filip Malinowski

Jako konsultant, trener i strateg wspieram klientów swoim know-how w zakresie crowdfundingu, crowdsourcingu, co-creation i collaborative & sharing economy.

Szkolę działy marketingu, produktu i HR oraz administrację publiczną, w zakresie wykorzystania tych zjawisk, aby skutecznie współpracować ze społecznościami w epoce internetu.

Doradzam strategicznie oraz pomagam implementować platformy i programy zaangażowania.

Współtworzyłem startupy ShareHire i Knowledge Garden. Jestem doktorantem na Wydziale Zarządzania UŁ. Moje artykuły można przeczytać na blogu „Antyweb”, w „Nowym Marketingu” i "MamStartup". Wspólnie z przyjacielem napisałem, a ze wsparciem społeczności sfinansowałem i wydałem podręcznik "Crowdfunding".

Współpracowali z nami

innogy
Saint Gobain
Radomsko
Ergo Hestia